Kuidas suhtlevad inimesed otsingumootoritega?

Kõige olulisem osa otsingumootori strateegia ülesehitamisel internetiturunduses on empaatia sinu sihtrühma vastu. Kui sa oled aru saanud sellest, mida su sihtgrupp otsib, siis saad efektiivsemalt neid kasutajaid leida ja hoida.

Robot Evolution

Meile meeldib öelda: “Ehita kasutajatele, mitte otsingumootoritele.” Kasutajad teevad tavaliselt peamiselt kolme tüüpi otsingupäringuid:

  • “Tegema” – Tehingupäringud: Ma tahan midagi teha, nagu näiteks osta lennupiletit või laulu kuulata.
  • “Teadma” – Informatsioonipäringud: Mul on vaja informatsiooni, nagu näiteks bändi nimi või parim restoran Tallinnas.
  • “Minema” – Navigatsioonipäringud: Ma tahan minna teatud internetilehele nagu näiteks Facebook või Omniva koduleht.

Kui külastajad sisestavad otsingupäringu otsingusse ja satuvad sinu veebisaidile, siis kas nad on rahul sellega, mida nad sealt leiavad? See on kõige tähtsam küsimus, millele otsingumootorid proovivad iga päev miljardeid kordi vastata. Otsingumootorite peamine vastutus on nende kasutajate teenindamine asjakohaste tulemustega. Seega küsi endalt, mida su kliendid otsivad ning tee kindlaks, et su koduleht esitab seda neile.

Mis on Google suurus?

Hinnangute järgi tehakse Google otsingumootoris rohkem kui 8 miljardit otsingut päevas. Erinevate turu-uuringute tulemused näitasid, et 2017. aastal tehti 85% otsingutest Google otsingumootoris (1). Euroopas on see määr kuni 92% (2).

Uuri rohkem klõpsamise käitumise kohta.

That's Some Spicey Data You Got There

Kõik märkimisväärsed tulemused uuringutest viivad oluliste järeldusteni otsingumootorite veebipäringute ja turunduse kohta. Eelkõige võib teha järgnevaid väiteid:

  • Otsing on väga, väga populaarne, mis kasvab peaaegu 20% aastas.
  • Otsingud aitavad kaasa märkimisväärsele kogusele võrgusisese ja võrguvälise majandusliku tegevusega
  • Kõrgeim autoriteetsus esimeste päringutulemuste seas on kriitiline nähtavuse saavutamiseks.
  • Esimeste päringutulemuste seas loendis olemine ei aita kaasa mitte ainult suurema veebikülastajate arvule, vaid sisestab ka usaldust tarbijate seas tänu äri või veebisaidi väärtusele ja asjakohasuse olulisusele.

Miks on SEO hea idee nende klõpsatuste saamiseks?

  • See on taskukohane võrreldes teiste internetiturunduse meetodite hindadega nagu näiteks: märksõna reklaam (PPC), sotsiaalmeedia turundus, või e-maili turundusprogrammidesse investeerimine.
  • See on järjepidev. Peamise SEO plaani järgselt saab su veebisait kõrgemad positsioonid otsingutulemuste seas märksõnadega, mida sa oled valinud. Sa kindlustad selle edu siis, kui toe ja kontrolli kampaania on rakendatud.